Book allerede idag!
Receptionist 40 timer over 4 uger

Vi har brug for 1 receptionist til arbejde hver anden weekend, samt evt. afløsning.

Vi søger en medarbejder:
  • Som kan byde vores gæster velkommen med et smil
  • der er fleksibel i sin tilgang til arbejdet
  • der er salg og servicemindet
  • der har gode kommunikative egenskaber på dansk og engelsk
  • der kan identificere sig med vores værdier
          Omsorg, nærvær, hjertevarme og ligeværdighed, der er forankret i den kristne tro

Opgaver: 
 
Som receptionist ved os har du mange forskellige opgaver, som alle har til formål at sikre at vores gæster føler sig godt tilpas og hjemme, så længe de er på besøg ved os


 
  • Tage godt i mod og tage pænt afsked med vores gæster
  • Booking af nye reservationer
  • Svare på mails, samt telefon betjening
  • Kaffebrygning og servering, cafe servering af øl/vin o.l.
  • Svare på spørgsmål om byen, arrangementer, transport o.l.
  • Rengøring i receptionsområdet
  • I øvrigt opgaver ad hoc
  
Vi tilbyder:
  • 40 timer over 4 uger
  • Løn efter overenskomst
Tiltrædelse d. 1. november 2018
Ansøgningsfrist d. 12 oktober 2018

Yderligere oplysninger om stillingen fås ved kontakt til receptionschef ved Hotel Aalborg Jan Jensen på jensen@hotelaalborg.dk eller pr telefon 98121900